Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii – Jan Tomáš Zahálka
Jan Tomáš Zahálka
Bakalářská práce
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
The role and significance of sales promotion in gastronomy
Anotace:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje v barech a gastronomických zařízeních. V teoretické části se zabývá gastronomii, dále marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a dopodrobna rozebírá podporu prodeje. Marketingový průzkum se zaměřením na dotazníkové šetření je také součástí teoretické části práce. V analytické části představuje bar Steampunk, jeho marketingový a komunikační …víceAbstract:
The thesis deals with the matter of sales promotion in bars and gastronomic facilities. In theoretical part it discusses gastronomy, marketing and terms related to marketing, like marketing mix, promotion mix with an emphasis on sales promotion. Marketing research with a focus on a questionnaire survey is also part of the theoretical part of the thesis.The analytical part introduce the bar Steampunk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/j3n8d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAHÁLKA, Jan Tomáš. \textit{Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/buehru/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková