Jan Tomáš Zahálka

Bakalářská práce

Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii

The role and significance of sales promotion in gastronomy
Anotace:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje v barech a gastronomických zařízeních. V teoretické části se zabývá gastronomii, dále marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a dopodrobna rozebírá podporu prodeje. Marketingový průzkum se zaměřením na dotazníkové šetření je také součástí teoretické části práce. V analytické části představuje bar Steampunk, jeho marketingový a komunikační …více
Abstract:
The thesis deals with the matter of sales promotion in bars and gastronomic facilities. In theoretical part it discusses gastronomy, marketing and terms related to marketing, like marketing mix, promotion mix with an emphasis on sales promotion. Marketing research with a focus on a questionnaire survey is also part of the theoretical part of the thesis.The analytical part introduce the bar Steampunk …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/j3n8d/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
  • Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze