Komunikační specifika osobního prodeje v podmínkách ČR – Ing. Iveta Hnízdilová
Ing. Iveta Hnízdilová
Bakalářská práce
Komunikační specifika osobního prodeje v podmínkách ČR
Communication Specification of Personal Selling under the Conditions of the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je podrobně specifikovat problematiku komunikace v osobním prodeji, která má v této oblasti velký význam. Bez správného přístupu k cílovým zákazníkům prodejce nikdy nemůže být úspěšný. V této práci je popsáno, jak má prodejce, zastupující určitou firmu, komunikovat se zákazníkem při nabízení produktu nebo služby. Jak by měl správně argumentovat, přesvědčovat a informovat cílového …víceAbstract:
The objective of the bachelor's thesis is to specify in detail the communication issues in personal selling which is very significant for this field. Without correct attitude to the target customers no sales manager can ever reach success. This bachelor's thesis deals with ways of communication with customers of a sales representative of a certain company while offering goods or services. Also ways …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rj4px/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Osobní prodej podnikatelského pojištění v Allianz pojišťovně jako nástroj marketingové komunikace
Roman Opluštil -
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
Jan Vondruška -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Daniela Kratochvílová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová