Bc. Kateřina Ševčíková

Diplomová práce

Teaching Approaches of Language School Teachers in Relation to Dyslexic Students

Teaching Approaches of Language School Teachers in Relation to Dyslexic Students
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit povědomí, zkušenosti a využívání praktických intervencí učiteli jazykových škol ve prospěch dyslektických studentů. V první části jsou shrnuta teoretická východiska pro porozumění projevům dyslexie, jejich vliv na učení se cizímu jazyku a možné zásahy ve výuce angličtiny jako cizího jazyka u studentů s dyslexií. V praktické části je nejdříve uvedeno srovnání …více
Abstract:
This diploma thesis aims to investigate the awareness, experience and application of practical interventions of language school teachers with regard to the needs of dyslexic learners. In the first part, there are summarized theoretical standpoints for understanding the manifestations of dyslexia, their impact on foreign language learning and possible interventions in teaching English as a foreign language …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy