Teaching Approaches of Language School Teachers in Relation to Dyslexic Students – Bc. Kateřina Ševčíková
Bc. Kateřina Ševčíková
Diplomová práce
Teaching Approaches of Language School Teachers in Relation to Dyslexic Students
Teaching Approaches of Language School Teachers in Relation to Dyslexic Students
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit povědomí, zkušenosti a využívání praktických intervencí učiteli jazykových škol ve prospěch dyslektických studentů. V první části jsou shrnuta teoretická východiska pro porozumění projevům dyslexie, jejich vliv na učení se cizímu jazyku a možné zásahy ve výuce angličtiny jako cizího jazyka u studentů s dyslexií. V praktické části je nejdříve uvedeno srovnání …víceAbstract:
This diploma thesis aims to investigate the awareness, experience and application of practical interventions of language school teachers with regard to the needs of dyslexic learners. In the first part, there are summarized theoretical standpoints for understanding the manifestations of dyslexia, their impact on foreign language learning and possible interventions in teaching English as a foreign language …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bbuam/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová -
The use of the mother tongue in English language lessons for grammar school students
Pavla Šaldová -
Foreign Language Anxiety Among Czech Grammar School Students
Ondřej Vlašín -
Teaching English Language to Children with Dyslexia
Martina Chlupáčková -
The Use of Online Tools in Teaching EFL to Dyslexic Students
Petra Koukolová -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching English to Children with Dyslexia at Lower primary Schools
Lenka Reňáková