Bc. Ondřej Hladký

Bakalářská práce

Internet jako marketingový nástroj veřejné správy

Internet as a marketing instrument of a public administration
Anotace:
Internetový marketing nabývá v rámci marketingového mixu s postupem času stále větší důležitosti. Nejinak je tomu u internetového marketingu územních samospráv. Jsou to především internetové stránky, které dotváří ucelený obraz vztahu veřejné správy se svými občany. Tato bakalářská práce rozebírá ve své první části význam internetových stránek při komunikaci s občanem. Ve druhé části přináší konkrétní …více
Abstract:
The importance of internet marketing within marketing mix has recently significantly increased. The same situation can be noticed by internet marketing of local governments. These are mainly internet web pages that fully describe the actual relationship of public administration with its citizens. In the first part the bachelor thesis focuses on the importance of web pages in communication with citizens …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa