Internet jako marketingový nástroj veřejné správy – Bc. Ondřej Hladký
Bc. Ondřej Hladký
Bakalářská práce
Internet jako marketingový nástroj veřejné správy
Internet as a marketing instrument of a public administration
Anotace:
Internetový marketing nabývá v rámci marketingového mixu s postupem času stále větší důležitosti. Nejinak je tomu u internetového marketingu územních samospráv. Jsou to především internetové stránky, které dotváří ucelený obraz vztahu veřejné správy se svými občany. Tato bakalářská práce rozebírá ve své první části význam internetových stránek při komunikaci s občanem. Ve druhé části přináší konkrétní …víceAbstract:
The importance of internet marketing within marketing mix has recently significantly increased. The same situation can be noticed by internet marketing of local governments. These are mainly internet web pages that fully describe the actual relationship of public administration with its citizens. In the first part the bachelor thesis focuses on the importance of web pages in communication with citizens …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ypzma/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing malé společnosti
Kateřina Kvapilová -
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Martina Kubíčková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Personální stránka veřejné správy a státní služba ve vybraných zemích EU
Klára Sulovská -
Územní veřejná správa v hl. m. Praze
Veronika Vachtová