Kristýna Švestková

Bachelor's thesis

Reklama na sociálních sítích

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu důležité. V praktické části se zabývá vznikem a průběhem spolupráce Společnosti XY s influencery, jak funguje Instagram a jaký vliv má reklama umístěná na sociálních sítích na potenciální …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the theoretical part of the marketing and communication mix, marketing communication on the Internet, marketing research and other information that is important for marketing and advertising. The practical part deals with the origin and course of cooperation between company XY and influencers, how Instagram works, and how advertising placed on social media affects potential …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2022

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty