Kristýna Švestková

Bachelor's thesis

Reklama na sociálních sítích

Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu důležité. V praktické části se zabývá vznikem a průběhem spolupráce Společnosti XY s influencery, jak funguje Instagram a jaký vliv má reklama umístěná na sociálních sítích na potenciální …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the theoretical part of the marketing and communication mix, marketing communication on the Internet, marketing research and other information that is important for marketing and advertising. The practical part deals with the origin and course of cooperation between company XY and influencers, how Instagram works, and how advertising placed on social media affects potential …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/bv8adi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2022

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty