Pícha Pícha

Bakalářská práce

Marketing z pohledu agentury

Marketing from the agency's point of view
Anotace:
Tématem práce je marketing z pohledu agentury. Cílem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně, která má za cíl zvýšit prodejnost daného produktu. V teoretické části závěrečné práce, jsou vymezeny základní pojmy marketingu. Praktická část se zabývá tvorbou reklamní kampaně pro společnost Puma, která obsahuje stanovené cíle reklamní kampaně, vyhodnocení cílové skupiny, dotazníkové šetření, rozpočtové …více
Abstract:
The aim of this thesis is definition of Marketing from agency’s point of view. The theoretical part decribes the basic concepts of marketing, as its forms or functions. The practical part deals with the creation of marketing camapign for the company Puma. The campaing contains main targets, determination of target group, questionnaire research, budget entries, choice of media, time plan of the campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.