Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana. – Harriet Enyonam Kwawukume
Harriet Enyonam Kwawukume
Diplomová práce
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Marketingu Strategie politických stran v Ghaně: případová studie tří hlavních politických stran v Ghaně
Anotace:
Cílem téhle diplomové práce je prozkoumat, jestli moderní politické strany v Ghaně jsou tržně orientovány v jejich přístupech a jestli marketingové nabídky tam poskytují řešení aktuálních problémů. Výsledek téhle studie poukazuje na to, že politickým stranám se daří kvůli dobrým vztahům, které udržují se svými členy a širokou veřejností. Tenhle přístup přináší pozitivní reference ze strany voličů, …víceAbstract:
The goal of this thesis is to examine whether contemporary political parties in Ghana are market-oriented in their approaches and whether marketing offers a solution to the current democratic challenges in Ghana. The result of the study shows that political parties are doing well by maintaining the relationship it has with its members and the general public at large. It is receiving strong positive …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Strejček, Ph.D. MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KWAWUKUME, Harriet Enyonam. \textit{Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A~case study of the three Major Political Parties in Ghana.}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bvt2tx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Společenská odpovědnost podniku a jeho konkurenceschopnost
Mark Flieher -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková