Helping teenagers monitor their work and understand their learning strategies in ELT – Michaela Vítová
Michaela Vítová
Master's thesis
Helping teenagers monitor their work and understand their learning strategies in ELT
Helping teenagers monitor their work and understand their learning strategies in ELT
Abstract:
The thesis deals with developing learning competency in students within ELT. The theoretical part speaks about curricular reform and the concept of learner training. It further deals with language learning strategies. The practical part, through action research, aims at enhancing teaching practice with helping teenagers monitor their work and understand their strategies by introducing various strategies …viacAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na oblast rozvoje učební kompetence v rámci výuky anglického jazyka. V teoretické části je rozebrán koncept 'learner training'. Diskutovány jsou strategie učení cizímu jazyku, které jsou předmětem jmenovaného konceptu. Práce pojednává o rolích učitele a žáků, jednotlivých krocích implementace a konkrétních aspektech daného konceptu. V praktické části je prezentován akční …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍTOVÁ, Michaela. \textit{Helping teenagers monitor their work and understand their learning strategies in ELT}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bw6cml/.
Jak správně citovat práci
Vítová, Michaela. Helping teenagers monitor their work and understand their learning strategies in ELT. Pardubice, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Strategie učení se cizímu jazyku: autoevaluační zpráva školy
Barbora Winklerová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat