Cloud computing v sektoru malých a středních podniků – Bc. Veronika Podhorská
Bc. Veronika Podhorská
Master's thesis
Cloud computing v sektoru malých a středních podniků
Cloud computing in the sector of small and medium enterprises
Anotácia:
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku cloud computingu v sektoru malých a středních podniků. Jedná se o téma, které je v dnešní době velmi rozvíjeno a uplatňováno v praxi.Cílem práce je popsat problematiku cloud computingu a zjistit dostupná řešení pro malé a střední podniky. Mezi dílčí cíle práce patří analýza technologické a ekonomické náročnosti implementace cloudových řešení v malých …viacAbstract:
This thesis aims at cloud computing and how small and medium business can leverage that. It is a highly discussed topic these days and many companies switch to cloud or directly start with cloud solutions.The goal of this thesis is to describe benefits and issues around cloud computing and enumerate available solutions for small and medium businesses. Individual goals are analysis of technological …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Názov
Vložil
Vložené
Práva