Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09 – Bc. Lucie BALÁŽOVÁ
Bc. Lucie BALÁŽOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09
Usage of marketing instruments in the election campaign: Case study of TOP 09
Anotace:
V souvislosti s amerikanizací volebních kampaní politické strany využívají politického marketingu k efektivnímu oslovení voličů. Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve volebních kampaních. Teoretický rámec politického marketingu je aplikován na případ volební kampaně TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Důraz je kladen na model politických stran Jennifer …víceAbstract:
In relation with the americanization of election campaigns political parties use political marketing to effective address of voters. This bachelor thesis deals with usage of marketing instruments in election campaigns. The theoretical framework of political marketing is applied to case of the election campaign of TOP 09 in the election to the Chamber of Deputies in 2010. The emphasis is placed on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Zveřejnit od: 15. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALÁŽOVÁ, Lucie. Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Strana zelených ve stranickém systému České republiky v letech 2006-2017
Andrea ZAŤKOVÁ -
Uprchlíci a migrace v komunikaci parlamentních stran PSP ČR
Hana Pospíšilová -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi
Název
Vložil
Vloženo
Práva