Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09 – Bc. Lucie BALÁŽOVÁ
Bc. Lucie BALÁŽOVÁ
Bachelor's thesis
Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09
Usage of marketing instruments in the election campaign: Case study of TOP 09
Abstract:
V souvislosti s amerikanizací volebních kampaní politické strany využívají politického marketingu k efektivnímu oslovení voličů. Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve volebních kampaních. Teoretický rámec politického marketingu je aplikován na případ volební kampaně TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Důraz je kladen na model politických stran Jennifer …moreAbstract:
In relation with the americanization of election campaigns political parties use political marketing to effective address of voters. This bachelor thesis deals with usage of marketing instruments in election campaigns. The theoretical framework of political marketing is applied to case of the election campaign of TOP 09 in the election to the Chamber of Deputies in 2010. The emphasis is placed on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Accessible from:: 15. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALÁŽOVÁ, Lucie. \textit{Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/bwfez9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BALÁŽOVÁ, Lucie. Využití marketingových nástrojů ve volební kampani: Případová studie TOP 09. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Strana zelených ve stranickém systému České republiky v letech 2006-2017
Andrea ZAŤKOVÁ -
Uprchlíci a migrace v komunikaci parlamentních stran PSP ČR
Hana Pospíšilová -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights