Systém pro řešení personalizované marketingové komunikace se zpětnou vazbou – Daniel Suchý
Daniel Suchý
Diplomová práce
Systém pro řešení personalizované marketingové komunikace se zpětnou vazbou
System for Personalized Newsletters and Surveys with Automatically Processed Feedback
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření systému pro podporu marketingových procesů realizovaných prostřednictvím internetu. Řešením je systém pro kompozici a rozesílání personalizovaných newsletterů s možností zpětného automaticky vyhodnocovaného kanálu. Řešení má být navrženo objektově včetně datového modelu (ORM), na třívrstvé architektuře (MVC) ZendFrameworku, webové části mají mít prvky WEB 2.0. Analýza …víceAbstract:
The goal of this work is to create a system to support marketing processes realized through the Internet. The solution is a system to compose and send personalized newsletters with automatically processed feedback.The solution should be designed through object oriented programming, including object data model (ORM), the three-tier architecture (MVC) of the Zend Framework. Web parts should have elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/89501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Martin Čížek
- Oponent: Michal Košinár
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÝ, Daniel. \textit{Systém pro řešení personalizované marketingové komunikace se zpětnou vazbou}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bwi11i/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Business model validation: Practical assessment of an early-stage digital business model
Magnus Lütt -
Design Fast, Sprint Faster: New Business Idea Development using Design Thinking Approach
Jan Borýsek -
Behaviorální marketing na internetu
Hana Přikrylová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková