Provoz lanové dráhy v Rokytnici nad Jizerou – Ing. Denisa Kohútová, DiS.
Ing. Denisa Kohútová, DiS.
Master's thesis
Provoz lanové dráhy v Rokytnici nad Jizerou
Operativy cableway in Rokytnice nad Jizerou
Abstract:
Hlavním zdrojem trvale udržitelného rozvoje v horských destinacích setrvává zejména cestovní ruch. Provozování cestovního ruchu je v těchto oblastech spojeno se značnými omezeními, která je třeba respektovat. Znamená to, že udržitelnost rozvoje vychází z kombinace principů ekonomického, sociálně-kulturního a ekologického. Marketingová situační analýza identifikuje všechny faktory působící na zvolenou …moreAbstract:
The main source of sustainable development in mountain destinations lingers particularly tourism. The operation of tourism in these areas is associated with significant constraints which need to be respected. This means that the sustainability of development is based on the combination of the principles of economic, socio-cultural and environmental. Marketing situation analysis identifies all of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Iveta Honzáková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kohútová, Denisa. Provoz lanové dráhy v Rokytnici nad Jizerou. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor