Provoz lanové dráhy v Rokytnici nad Jizerou – Ing. Denisa Kohútová, DiS.
Ing. Denisa Kohútová, DiS.
Diplomová práce
Provoz lanové dráhy v Rokytnici nad Jizerou
Operativy cableway in Rokytnice nad Jizerou
Anotace:
Hlavním zdrojem trvale udržitelného rozvoje v horských destinacích setrvává zejména cestovní ruch. Provozování cestovního ruchu je v těchto oblastech spojeno se značnými omezeními, která je třeba respektovat. Znamená to, že udržitelnost rozvoje vychází z kombinace principů ekonomického, sociálně-kulturního a ekologického. Marketingová situační analýza identifikuje všechny faktory působící na zvolenou …víceAbstract:
The main source of sustainable development in mountain destinations lingers particularly tourism. The operation of tourism in these areas is associated with significant constraints which need to be respected. This means that the sustainability of development is based on the combination of the principles of economic, socio-cultural and environmental. Marketing situation analysis identifies all of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kohútová, Denisa. Provoz lanové dráhy v Rokytnici nad Jizerou. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor