Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o. – Bc. Gabriela Habánová
Bc. Gabriela Habánová
Master's thesis
Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je racionalizace systému CRM na základě výsledků zákaznického průzkumu a analýzy hlavních prvků systému CRM. Navrhovaná racionalizační opatření budou ekonomicky a procesně zhodnocena. První část je teoretická a definuje základní pojmy tématu. Druhá, aplikační část, vycházející z verifikace systému CRM zákaznickým průzkumem, umožňuje determinovat kritická místa v řízení vztahů …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is the rationalization of the CRM system based on the results of custom inquiry and analysis of the main elements of the CRM system. The proposed rationalization measures will be economically and procedurally evaluated. The first part is theoretical and defines basic terms of the topic. The second application part, based on the CRM verification through customer survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/l7hws/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Miloš Hitka, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HABÁNOVÁ, Gabriela. \textit{Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bx0m29/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Transportation and Communications / Logistics Technology
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane