Bc. Gabriela Habánová

Master's thesis

Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o.

Abstract:
Cílem diplomové práce je racionalizace systému CRM na základě výsledků zákaznického průzkumu a analýzy hlavních prvků systému CRM. Navrhovaná racionalizační opatření budou ekonomicky a procesně zhodnocena. První část je teoretická a definuje základní pojmy tématu. Druhá, aplikační část, vycházející z verifikace systému CRM zákaznickým průzkumem, umožňuje determinovat kritická místa v řízení vztahů …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is the rationalization of the CRM system based on the results of custom inquiry and analysis of the main elements of the CRM system. The proposed rationalization measures will be economically and procedurally evaluated. The first part is theoretical and defines basic terms of the topic. The second application part, based on the CRM verification through customer survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Miloš Hitka, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Master programme / field:
Transportation and Communications / Logistics Technology