Bc. Gabriela Habánová

Master's thesis

Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o.

Anotácia:
Cílem diplomové práce je racionalizace systému CRM na základě výsledků zákaznického průzkumu a analýzy hlavních prvků systému CRM. Navrhovaná racionalizační opatření budou ekonomicky a procesně zhodnocena. První část je teoretická a definuje základní pojmy tématu. Druhá, aplikační část, vycházející z verifikace systému CRM zákaznickým průzkumem, umožňuje determinovat kritická místa v řízení vztahů …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is the rationalization of the CRM system based on the results of custom inquiry and analysis of the main elements of the CRM system. The proposed rationalization measures will be economically and procedurally evaluated. The first part is theoretical and defines basic terms of the topic. The second application part, based on the CRM verification through customer survey …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedúci: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Miloš Hitka, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích