Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o. – Bc. Gabriela Habánová
Bc. Gabriela Habánová
Master's thesis
Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je racionalizace systému CRM na základě výsledků zákaznického průzkumu a analýzy hlavních prvků systému CRM. Navrhovaná racionalizační opatření budou ekonomicky a procesně zhodnocena. První část je teoretická a definuje základní pojmy tématu. Druhá, aplikační část, vycházející z verifikace systému CRM zákaznickým průzkumem, umožňuje determinovat kritická místa v řízení vztahů …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is the rationalization of the CRM system based on the results of custom inquiry and analysis of the main elements of the CRM system. The proposed rationalization measures will be economically and procedurally evaluated. The first part is theoretical and defines basic terms of the topic. The second application part, based on the CRM verification through customer survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/l7hws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Miloš Hitka, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HABÁNOVÁ, Gabriela. \textit{Racionalizace poskytování zákaznického servisu ve společnosti SCHENKER spol. s r.o.}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bx0m29/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / odbor:
Transportation and Communications / Logistics Technology
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane