Jednotažné lineární písmo na 1. stupni základní školy – Kristýna SOURALOVÁ, DiS.
Kristýna SOURALOVÁ, DiS.
Master's thesis
Jednotažné lineární písmo na 1. stupni základní školy
Linear lettering at elementary school
Abstract:
Teoretická část diplomové práce popisuje organizace vzdělávání na 1. stupni základní školy, čtení a psaní v kurikulárních dokumentech, aspekty ovlivňující nácvik čtení a psaní, metody nácviku čtení a psaní, historii písma a současné předlohy psacího písma. Empirická část obsahuje analýzu písemného projevu žáků 1.stupně základní školy na základě metody přepisu. Diplomová práce uvádí současnou kvalitu …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis describes the organization of education at elementary school, reading and writing in curricular documents, aspects influencing reading and writing, methods of reading and writing, font history and current font designs. The empirical part contains an analysis of written discourse of pupils at elementary school based on the method of transcription. The thesis states …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOURALOVÁ, Kristýna. Jednotažné lineární písmo na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights