Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s. – Bc. Erika Bachová, MBA
Bc. Erika Bachová, MBA
Diplomová práce
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Fairs and exhibitions in Škoda auto, a.s.
Anotace:
V mé diplomové práci se zabývám výstavnictvím a jeho historií ve firmě Škoda auto, a.s. Popisuji proces vývoje výstavního stánku od roku 2008, kdy firma poprvé použila nový design. Dále popisuji komunikaci na stánku a pomocí marketingového výzkumu hodnotím spokojenost návštěvníků s novým designem stánku (popř. vystaveným exponátem) během dní pro veřejnost.Abstract:
My thesis concerns exhibitions and its history in Škoda Auto, a.s. I´m describing the process of the development of the exhibition stand since 2008, when Škoda Auto, a.s. firstly introduced the new stand. Further I´m describing communications at the stand with the aid of the market research where I will be evaluating customer satisfaction with regards to the new design of the stand (exhibit showpiece …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ntl92/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková