Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu – Linda Procházková
Linda Procházková
Bachelor's thesis
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Legal aspects of promoting goods and services on the internet
Abstract:
Procházková, L. Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategie online propagace zboží a slu-žeb na internetu a na právní otázky s nimi spojené. Obsahuje přehled nástrojů v oblasti digitálního marketingu, mezi které spadá SEO, PPC, affiliate marketing, display reklama, e-mail marketing, propagace …moreAbstract:
Procházková, L. Legal aspects of promoting goods and services on the internet. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. This bachelor’s thesis focuses on online promoting strategies for goods and services and the legal issues associated with them. It provides an overview of tools in the field of digital marketing, including SEO, PPC, affiliate marketing, dis-play advertising, and promotion through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
- Reader: Jana Mikušová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Social economics / Manažerské techniky
Theses on a related topic
-
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Regulace reklamy na internetu
Jan Svitavský