Kristýna MARKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL

Communication analysis of civil association ADRA with small donors for ADRA BEEHIVE project
Abstract:
Práce se zabývá komunikací nestátních neziskových organizací s jejich dárci. Popisuje komunikační mix a prostředky marketingové komunikace, které používá občanské sdružení ADRA u svého fundraisingového projektu ADRA ÚL. Zkoumá obdobné projekty zaměřené na fundraising formou pravidelného finančního příspěvku u jiných nestátních neziskových organizací v ČR. Dotýká se také témat public relations a propagace …more
Abstract:
Thesis is about communication analysis of non-government organizations with their donors. It concentrates on communication mix used by civil association ADRA in its project called ADRA BEEHIVE. The thesis describes similar fundraising projects run by other non-profit organizations in Czech Republic. There are issues concerning to public relations and advertising as well.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier: 2488

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2006
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MARKOVÁ, Kristýna. Analýza komunikace občanského sdružení ADRA s drobnými dárci na projekt ADRA ÚL. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing