Bc. Ivana ČUŘILLOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.

The project of marketing communication strategy because of the change of the name of the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.
Abstract:
Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ …more
Abstract:
In my extended essay I suggest to use one of the variant of the marketing communication strategy with business partners and with costumers of the comapany MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. In the teoretical part of my essay I explain some terms of marketing communication, which connected with the theme of the essay. Than {--} in the practical part I introduce the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. I also mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier: 3617

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2006
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Kulhánek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČUŘILLOVÁ, Ivana. Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.