Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. – Bc. Ivana ČUŘILLOVÁ
Bc. Ivana ČUŘILLOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.
The project of marketing communication strategy because of the change of the name of the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.
Abstract:
Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ …moreAbstract:
In my extended essay I suggest to use one of the variant of the marketing communication strategy with business partners and with costumers of the comapany MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. In the teoretical part of my essay I explain some terms of marketing communication, which connected with the theme of the essay. Than {--} in the practical part I introduce the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. I also mentioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3617
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČUŘILLOVÁ, Ivana. \textit{Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/byhb0m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČUŘILLOVÁ, Ivana. Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova