Kvalita života dětí s hydrocefalem – Bc. Angelika REMOVÁ
Bc. Angelika REMOVÁ
Diplomová práce
Kvalita života dětí s hydrocefalem
Quality of life of Children with Hydrocephalus.
Anotace:
Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit kvalitu života dětí v předškolním a mladším školním věku s hydrocefalem vzniklým v prvním roce života a srovnat s kvalitou života dětí bez chronického onemocnění. Do studie byly zařazeny děti s hydrocefalem, který byl diagnostikován prenatálně nebo v prvním roce života. Statistický soubor dětí s hydrocefalem byl záměrně vybrán z dětí, které splnily stejné charakteristické …víceAbstract:
The aim of this research was to investigate on the quality of life in preschool and younger school children affllicted with hydrocephalus incurred during the first year of life and compare it to that of children without any chronic disease. The study includes children with hydrocephalus diagnosed prenatally or during the first year of life. The statistical data set of children with hydrocephalus intentionally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011
Zveřejnit od: 29. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: Doc. PhDr. Yvetta Vrublová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REMOVÁ, Angelika. Kvalita života dětí s hydrocefalem. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Lékařská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Lékařská fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Lékařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ošetřovatelství / Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ