Bc. Angelika REMOVÁ
Master's thesis
Kvalita života dětí s hydrocefalem
Quality of life of Children with Hydrocephalus.
Abstract:
Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit kvalitu života dětí v předškolním a mladším školním věku s hydrocefalem vzniklým v prvním roce života a srovnat s kvalitou života dětí bez chronického onemocnění. Do studie byly zařazeny děti s hydrocefalem, který byl diagnostikován prenatálně nebo v prvním roce života. Statistický soubor dětí s hydrocefalem byl záměrně vybrán z dětí, které splnily stejné charakteristické …moreAbstract:
The aim of this research was to investigate on the quality of life in preschool and younger school children affllicted with hydrocephalus incurred during the first year of life and compare it to that of children without any chronic disease. The study includes children with hydrocephalus diagnosed prenatally or during the first year of life. The statistical data set of children with hydrocephalus intentionally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2011
Accessible from:: 29. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2011
- Supervisor: Doc. PhDr. Yvetta Vrublová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
REMOVÁ, Angelika. Kvalita života dětí s hydrocefalem. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Lékařská fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Lékařská fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of MedicineMaster programme / field:
Nursing - Combined Study / Nursing in Chosen Clinical Branches
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ