Datamining: jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu – Bc. Jaroslav Hubička
Bc. Jaroslav Hubička
Master's thesis
Datamining: jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu
Datamining: its bottlenecks and potential in the electronic marketing
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat využití Data miningu v Direct marketingu a CRM se zaměřením na elektronický marketing.Dalším cílem je ukázat, jaké konkurenční výhody využití Dataminingu přináší a zároveň nevýhody a problémy. V praktické části je rozpracován Direct marketingem a technologie, která ho podporují – CRM a jeho využití v direkt marketingu. Dále je shrnut samotný datamining analyzován koncept …moreAbstract:
The aim of this work is to explore the use of data mining in Direct Marketing and CRM with a focus on electronic marketing.Dalším aim is to show what competitive advantages of using data mining and also brings disadvantages and problems. In the practical part is developed Direct marketing and technology support it - CRM and its use in direct marketing. It is summarized very concept analyzed data mining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n2n1r/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková