Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu – Bc. Halka Prokešová
Bc. Halka Prokešová
Diplomová práce
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Strategy of entering a selected segment in the consumer market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza trhu a tržních příležitostí pro nový výrobek, konopné víno, a na základě této analýzy vypracování marketingové komunikační a prodejní strategie. Použitými metodami jsou marketingová situační analýza, dotazník a semi-strukturovaný hloubkový rozhovor. Teoretická část pojednává o základních pojmech marketingu, vysvětluje pojmy související s tématem práce a využitelnými …víceAbstract:
The goal of this Thesis is the market analysis and a market opportunities for a new product, a hemp wine and on the base of this market analysis the doing of the marketing communication strategy and the sales strategy. The methods used are the marketing situation analysis, the questionnaire and in-depth interview. The theoretical part deals with basic concepts of marketing, it explains concepts related …víceKlíčová slova
Marketing marketingové strategie komunikační strategie prodejní strategie marketingový výzkum marketingová situační analýza dotazník technické konopí konopné víno. Marketing marketing strategies communication strategy sales strategy marketing research marketing situation analysis questionnaire hemp hemp wine.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/oo7j8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor