Bc. Halka Prokešová

Diplomová práce

Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu

Strategy of entering a selected segment in the consumer market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza trhu a tržních příležitostí pro nový výrobek, konopné víno, a na základě této analýzy vypracování marketingové komunikační a prodejní strategie. Použitými metodami jsou marketingová situační analýza, dotazník a semi-strukturovaný hloubkový rozhovor. Teoretická část pojednává o základních pojmech marketingu, vysvětluje pojmy související s tématem práce a využitelnými …více
Abstract:
The goal of this Thesis is the market analysis and a market opportunities for a new product, a hemp wine and on the base of this market analysis the doing of the marketing communication strategy and the sales strategy. The methods used are the marketing situation analysis, the questionnaire and in-depth interview. The theoretical part deals with basic concepts of marketing, it explains concepts related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.