Marketingová komunikace neziskové organizace – Radka Žáková
Radka Žáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace neziskové organizace
Marketing communication of a non-profit organisation
Anotácia:
Tato bakalářská práce představuje neziskový sektor v České republice. Zaměřuje se konkrétně na marketingovou komunikaci obecně prospěšné společnosti Centrum Narovinu. Činnost organizace spočívá zejména v rozvojové spolupráci a prostřednictvím projektu Adopce afrických dětí na dálku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci organizace zejména v online prostoru. Metodou práce je kvantitativní …viacAbstract:
This bachelor thesis presents the non-profit sector in the Czech Republic. It focuses specifically on the marketing communication of the non-profit company Centrum Narovinu. The organization's activities consist mainly in development cooperation and through the project Adoption of African Children at a Distance. The aim of the thesis is to analyze the current marketing communication of the organization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedúci: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
27. 6. 2024