Ing. Elina Soitu

Diplomová práce

Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business

Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Anotace:
The main aim of this Diploma Thesis is to understand what are the most efficient ways to use online marketing as a part of the marketing communication, and how online marketing communication tools can benefit small businesses in order to gain more engagement and visibility among customers online. The results will be gained by conducting a survey and analysing the online marketing activities of a small …více
Abstract:
The main aim of this Diploma Thesis is to understand what are the most efficient ways to use online marketing as a part of the marketing communication, and how online marketing communication tools can benefit small businesses in order to gain more engagement and visibility among customers online. The results will be gained by conducting a survey and analysing the online marketing activities of a small …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication