Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance – Bc. Lucie Sobotková
Bc. Lucie Sobotková
Diplomová práce
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Managing the Relationship with Mass Affluent Clients in the Selected Bank
Anotace:
Diplomová práce je kvalitativní analýzou vztahu banky a jejího klienta očima osobních bankéřů vybraného peněžního ústavu. Cílem je zjistit, jakým způsobem je řízen vztah s klientem, jaké aspekty vedou ke zvyšování klientské spokojenosti, resp. zabraňují odchodu klienta ke konkurenci a shrnutí zjištěných hypotéz. V diplomové práci analyzuji poznatky, které jsem získala kvalitativním šetřením, prováděným …víceAbstract:
This diploma thesis presents a qualitative analysis of the relationship between the bank and its client through the perspective of the personal bankers of the selected financial institution. The main objective was to find out how the relationship with the client is managed, which aspects lead to increasing customer satisfaction, respectively, which prevent the client from leaving for competition and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/li1e0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok B
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane