Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk – Bc. Světlana Baborská
Bc. Světlana Baborská
Master's thesis
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk
Teacher’s Approach to Pupils with Specific Learning Disabilities and Possibilities of Education Aimed to Low Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou žáků se specifickými poruchami učení při výuce počátečního čtení a psaní, přístupem pedagoga k těmto dětem a možnostmi reedukace se zaměřením na raný školní věk. V teoretické části jsou jednotlivé poruchy vymezeny v souvislosti s výukou čtení a psaní, analyzovány jejich příčiny a projevy, nastíněny možnosti reedukační péče jednotlivých poruch. Nosným textem tvůrčí …viacAbstract:
The diploma thesis deals with problems that pupils with learning difficulties have when learning reading and writing at the beginning of their school attendance, teacher’s approach to these students and possibilities of re-education aimed at lower primary students. There in theoretical part of the paper each learning difficulties are mentioned in the connection with teaching reading and writing, origin …viacKľúčové slová
specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie reedukace čtení psaní školní zralost pedagogická diagnostika třídní učitel kazuistika pedagogická intervence Specific learning difficulties dyslexia dysortographia re-edication reading writing school maturity pedagogical diagnostics form teacher case reports pedagogical intervention
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qmgkj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BABORSKÁ, Světlana. \textit{Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/c066rz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická intervence v oblasti specifických poruch učení na základní škole
Jitka Fránková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Dominika Tomásová -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová