Olena NAZARUK

Bakalářská práce

Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP

Image and awareness of Y brand among students of FSE UJEP
Anotace:
Práce se zabývala oborem s názvem brand management. Cílem této práce bylo zjistit, jaké mají studenti FSE UJEP povědomí o značce Y, jaká je image této značky a identifikovat faktory, které motivuji zákazníky - mladé lidi, jak muže, tak ženy ve věku 18-24 let, k nákupu této značky. Cíle bylo dosaženo prostřednictvím dotazníkového šetření provedeného mezi studenty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně …více
Abstract:
The thesis focuses on a field called brand management. It endeavours to determine what kind of awareness regarding the brand Y is among the students of the Faculty of Social and Economic Studies of UJEP, what image does that brand have, and to identify the factors that motivate customers - young people, both men and women, aged 18-24, to buy products of that particular brand. The goal was achieved …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NAZARUK, Olena. Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická