Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP – Olena NAZARUK
Olena NAZARUK
Bakalářská práce
Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP
Image and awareness of Y brand among students of FSE UJEP
Anotace:
Práce se zabývala oborem s názvem brand management. Cílem této práce bylo zjistit, jaké mají studenti FSE UJEP povědomí o značce Y, jaká je image této značky a identifikovat faktory, které motivuji zákazníky - mladé lidi, jak muže, tak ženy ve věku 18-24 let, k nákupu této značky. Cíle bylo dosaženo prostřednictvím dotazníkového šetření provedeného mezi studenty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně …víceAbstract:
The thesis focuses on a field called brand management. It endeavours to determine what kind of awareness regarding the brand Y is among the students of the Faculty of Social and Economic Studies of UJEP, what image does that brand have, and to identify the factors that motivate customers - young people, both men and women, aged 18-24, to buy products of that particular brand. The goal was achieved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAZARUK, Olena. \textit{Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/c0cnsi/.
Jak správně citovat práci
NAZARUK, Olena. Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
Zuzana VACUROVÁ