Společenská odpovědnost společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Bc. Jindřich Schmiedkunz
Bc. Jindřich Schmiedkunz
Diplomová práce
Společenská odpovědnost společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Corporate Social Responsibility of Vodafone Czech Republic a.s.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza strategie společenské odpovědnosti společnosti Vodafone Czech Republic a.s., která je lídrem v této oblasti v české komerční sféře. Práce se věnuje také vnímání společenské odpovědnosti firem mezi podniky a spotřebiteli na českém trhu a z pohledu Evropské unie.Abstract:
The subject of my thesis is analysing the strategy of customer responsibility of Vodafone Czech Republic a.s. which is the leader in this field of Czech commercial sector. This thesis also elaborates the perception of corporate social responsibility among businesses and consumers in the Czech market from the perspective of the European Union.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/owa57/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček