Společenská odpovědnost společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Bc. Jindřich Schmiedkunz
Bc. Jindřich Schmiedkunz
Master's thesis
Společenská odpovědnost společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Corporate Social Responsibility of Vodafone Czech Republic a.s.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza strategie společenské odpovědnosti společnosti Vodafone Czech Republic a.s., která je lídrem v této oblasti v české komerční sféře. Práce se věnuje také vnímání společenské odpovědnosti firem mezi podniky a spotřebiteli na českém trhu a z pohledu Evropské unie.Abstract:
The subject of my thesis is analysing the strategy of customer responsibility of Vodafone Czech Republic a.s. which is the leader in this field of Czech commercial sector. This thesis also elaborates the perception of corporate social responsibility among businesses and consumers in the Czech market from the perspective of the European Union.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/owa57/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček