Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o. – Dominika Hučíková
Dominika Hučíková
Bachelor's thesis
Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o.
Marketing Plan for an Advertising Agency Ezop s.r.o.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu reklamní agentury Ezop s.r.o. Teoretická část je zaměřena na zpracování teoretických poznatků vztahující se k problematice marketingového plánování. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu společnosti a provedením potřebných analýz. Stěžejní celé práce je návrh nového marketingového plánu společnosti.Abstract:
The aim of bachelor´s thesis is to build a marketing plan for an advertising agency Ezop s.r.o. The theoretical part is focused on processing of theoretical knowledge related to the issue of marketing planning. The practical part deals with analyzing company´s current marketing mix and making the necessary analyzes. The core of the work is the proposal of a new marketing plan.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hučíková, Dominika. Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec