Dominika Hučíková

Bakalářská práce

Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o.

Marketing Plan for an Advertising Agency Ezop s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu reklamní agentury Ezop s.r.o. Teoretická část je zaměřena na zpracování teoretických poznatků vztahující se k problematice marketingového plánování. Praktická část se zabývá analýzou současného marketingového mixu společnosti a provedením potřebných analýz. Stěžejní celé práce je návrh nového marketingového plánu společnosti.
Abstract:
The aim of bachelor´s thesis is to build a marketing plan for an advertising agency Ezop s.r.o. The theoretical part is focused on processing of theoretical knowledge related to the issue of marketing planning. The practical part deals with analyzing company´s current marketing mix and making the necessary analyzes. The core of the work is the proposal of a new marketing plan.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Libor Tomanec

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hučíková, Dominika. Marketingový plán reklamní agentury Ezop s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe