Rozdílnosti implementace PPC kampaní v Kazachstánu v komparaci s Českou republikou – Adina Akhmetzhanova
Adina Akhmetzhanova
Bakalářská práce
Rozdílnosti implementace PPC kampaní v Kazachstánu v komparaci s Českou republikou
Specifics of implementation of PPC campaigns in Kazakhstan in comparison with the Czech Republic
Anotace:
Práce analyzuje rozdílnosti a specifiku implementace PPC reklamy na internetu v rámci České republiky a Kazachstánu. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu Kazachstánu ve srovnání se specifikou reklamy v České republice. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Posuzovány budou geografické výhody a …víceAbstract:
The paper analyzes the differences and specifics of using PPC adversting on internet in the Czech Republic and Kazakhstan. It defines the basic concepts and tools of internet marketing and describes the internet advertising of Kazakhstan in comparison to advertising campaigns in the Czech Republic. The work mainly focuses on description and explanation of the effect of the Pay-Per-Click advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AKHMETZHANOVA, Adina. \textit{Rozdílnosti implementace PPC kampaní v Kazachstánu v komparaci s Českou republikou}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/c2hd94/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Globální marketing internetových služeb
Vojtěch Číp -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes
Název
Vložil
Vloženo
Práva