Helena Kubíčková

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení

A marketing strategy of a selected accommodation facility
Abstract:
Práce se věnuje problematice strategického řízení hotelu pomocí marketingu. Jejím cílem je analýza vybraného hromadného ubytovacího zařízení a návrh marketingové strategie na základě zjištěných poznatků. Navržen je jak proces, tak i marketingový mix, který je sestaven tak, aby byl pro dané zařízení optimální a bylo možné jej snadno aplikovat. Práce implementuje poznatky z obecného marketingu, následně …more
Abstract:
The thesis deals with the issue of strategic hotel management run by marketing. Its purpose is to analyze a selected accommodation facility and to propose a marketing strategy based on the results of the analysis. Both the process and the marketing mix are drafted to be optimal for the facility and easy to apply. The thesis implements knowledge from general marketing is enriched by characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2018
  • Supervisor: Jiřina Jenčková
  • Reader: Tereza Šimoníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71614

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch