Činnost policejního mluvčího ve vztahu k médiím a státním orgánům – Karel Burda
Karel Burda
Bachelor's thesis
Činnost policejního mluvčího ve vztahu k médiím a státním orgánům
Police spokesman activity in relation to the media and government authorities
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá profesí policejních tiskových mluvčích a problematikou komunikace bezpečnostního sboru Policie České republiky s veřejností, která je uskutečňována zejména prostřednictvím médií bez ohledu na to, jedná-li se o média veřejnoprávní či soukromá. Cílem této komunikace je zlepšení informovanosti veřejnosti především prostřednictvím sdělovacích prostředků a následné prohloubení …moreAbstract:
This thesis deals with the profession of police spokespersons and communication problems of the security forces of the Police of the Czech Republic with the public, which is achieved in particular through media and regardless of where it is on public or private media. The purpose of this communication is to improve public awareness especially through the media and subsequent deepening of the cooperation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Accessible from:: 1. 12. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Burda, Karel. Činnost policejního mluvčího ve vztahu k médiím a státním orgánům. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Petra Špačková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Prostředky press relations - tiskové konference
Dita BRANČÍKOVÁ -
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
Petr Ducháček -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Public relations ve veřejné správě
Eva JANATOVÁ -
Zásady media relations
Kristýna Petrová