Činnost policejního mluvčího ve vztahu k médiím a státním orgánům – Karel Burda
Karel Burda
Bakalářská práce
Činnost policejního mluvčího ve vztahu k médiím a státním orgánům
Police spokesman activity in relation to the media and government authorities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá profesí policejních tiskových mluvčích a problematikou komunikace bezpečnostního sboru Policie České republiky s veřejností, která je uskutečňována zejména prostřednictvím médií bez ohledu na to, jedná-li se o média veřejnoprávní či soukromá. Cílem této komunikace je zlepšení informovanosti veřejnosti především prostřednictvím sdělovacích prostředků a následné prohloubení …víceAbstract:
This thesis deals with the profession of police spokespersons and communication problems of the security forces of the Police of the Czech Republic with the public, which is achieved in particular through media and regardless of where it is on public or private media. The purpose of this communication is to improve public awareness especially through the media and subsequent deepening of the cooperation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Zveřejnit od: 1. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Burda, Karel. Činnost policejního mluvčího ve vztahu k médiím a státním orgánům. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zvyšování povědomí o značce u koncového zákazníka pomocí POP materiálů a Press Relations v řetězci DIY
Petra Špačková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Prostředky press relations - tiskové konference
Dita BRANČÍKOVÁ -
Public relations jako prostředek pro komunikaci s medii
Petr Ducháček -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Public relations ve veřejné správě
Eva JANATOVÁ -
Zásady media relations
Kristýna Petrová