Yi Wen Chen

Diplomová práce

CRM project of the selected Czech e-grocery

CRM projekt pro vybraný český online supermarket
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá CRM strategií určenou pro český online supermarket, Rohlík.cz, a jejím cílem je posoudit dopad této strategie na zákazníka a upevnění vztahu s ním. Teoretická část je rozdělena do dvou částí, první je určena samotnému pojmu CRM, jeho definici a popisu s využitím literatury a druhá pak pojmu online potraviny. Praktická část se věnuje představení samotné společnosti Rohlík …více
Abstract:
The thesis aims to conduct the CRM project with the Czech e-grocery, Rohlík.cz, and examine its effect on customer retention. The theoretical part provides two essential discussions of CRM and e-grocery, which define the title and offer necessary information by the survey of related literature. The practical part includes the company introduction and the CRM program designed for customer retention …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Veronika Mokrejšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81782