Jakub Klimša

Bakalářská práce

Automatický pathfinding v mobilní hře

Mobile Game Automatic Pathfinding
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného vyhledávacího algoritmu pro 2D videohru. Jako příklad používá videohru Snake a zaměřuje se na výběr několika vyhledávacích algoritmů a jejich následnému porovnání. Mezi kritéria algoritmů, která porovnává patří schopnost úspěšně najít cestu pro hada, zda se jedná o nejkratší možnou cestu, a efektivnost algoritmu v porovnání se skutečným hráčem. Z našeho rozboru …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the selection of a suitable search algorithm for a 2D video game. It uses Snake as an example of a such game. Afterwards, it focuses on selecting several search algorithms and their comparison. Among the criteria of the algorithms we compare are the ability to find a path for the snake, determine if it is the shortest possible path, and compare the effectiveness of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Pavel Moravec
  • Oponent: Radovan Fusek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava