Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s. – Roman Česnek
Roman Česnek
Bachelor's thesis
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Building a brand and image in the company Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Abstract:
Annotation ČESNEK, ROMAN: Building a brand and image in the company Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.. [Bachelor Thesis]. Bank Institute/College of Banking Prague, Foreign College Banská Bystrica. Department of Law and Social Sciences. Consultant: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská, Year of defence: 2012, Number of pages 58. This bachelor thesis notify us and indicate the problems with the basic concepts …moreAbstract:
Anotácia ČESNEK, ROMAN: Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra práva a spoločenských vied. Vedúci práce: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská, Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 58. Táto bakalárska práca nás oboznámi a uvedie do problematiky so základnými pojmami, ktoré slúžia …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ta82x/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská
- Reader: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČESNEK, Roman. \textit{Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Available from: https://theses.cz/id/c3d9ov/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Theses on a related topic
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
Veronika Pospěchová -
Erfolgskontrolle von Public Relations-Maßnahmen durch PR-Evaluation
Matěj Vondruška -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey