Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s. – Roman Česnek
Roman Česnek
Bakalářská práce
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Building a brand and image in the company Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Abstract:
Annotation ČESNEK, ROMAN: Building a brand and image in the company Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.. [Bachelor Thesis]. Bank Institute/College of Banking Prague, Foreign College Banská Bystrica. Department of Law and Social Sciences. Consultant: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská, Year of defence: 2012, Number of pages 58. This bachelor thesis notify us and indicate the problems with the basic concepts …víceAbstract:
Anotácia ČESNEK, ROMAN: Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra práva a spoločenských vied. Vedúci práce: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská, Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 58. Táto bakalárska práca nás oboznámi a uvedie do problematiky so základnými pojmami, ktoré slúžia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ta82x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
Veronika Pospěchová -
Erfolgskontrolle von Public Relations-Maßnahmen durch PR-Evaluation
Matěj Vondruška -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey