Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár – Bc. Jana ZVARKOVÁ
Bc. Jana ZVARKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár
Project of increased competitive strength of hotel Jantar
Anotace:
Konkurence na náročných trzích velmi často způsobuje, že firma, která byla v minulosti úspěšná, musí po určité době své těžce vydobyté místo na trhu postoupit firmě jiné, úspěšnější. Bylo tomu tak dříve, je tomu tak i dnes a s největší pravděpodobností tomu tak bude i v budoucnu. Z toho vyplývá, že vlastní řízení konkurenčního boje je pro vrcholový management dané firmy velmi složitou, náročnou i značně …víceAbstract:
Because of the challanging competition on marketplaces it moustly happend, that a business company witch was in the past sucesfull has to concide after a period of time her hardcaptured marketposition to another more powerfull business company. It happend in the past, nowdays too and most likely we see the same in the future. It means, that the own leadership of a competitioncontest is for the operationsmanager …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zveřejnit od: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZVARKOVÁ, Jana. Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Vplyv pandémie Covid-19 na hotel Chateau Gbeľany ****
Halamová Halamová -
VÝVOJ A INOVACE CESTOVNÍHO RUCHU V OLOMOUCKÉM KRAJI SE ZAMĚŘENÍM NA
Martin Báňa -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková