Marek Barták

Bakalářská práce

Analýza televizních reklam firmy T-mobile

Analysis of T-Mobile television advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí obsahové analýzy zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají kampaně společnosti T-Mobile. Pro tento účel byly analyzovány kampaně z let 2012 až 2018. Tyto kampaně byly hodnoceny z několika hledisek, například jaké reklamní apely byly použity, na co se reklamy zaměřovaly, co propagovaly nebo kolik a jaké informace obsahovaly. Tato data budou následně porovnána s …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the perception of T-Mobile´s campaigns by Czech consumers through a content analysis. Campaigns from 2012 to 2018 were analyzed in order to achieve that. These campaigns were analyzed from several angles. For example, what advertising appeals have been used, what the advertising spots have targeted, what they have promoted, or how much and what information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Tomáš Cholt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76683